my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Lagi dua hari!

Salam Sejahtera....

Lagi dua hari birthday ku.........apa agaknya nak buat ni? Kalau nak harap surprise dari suami, mungkin tiada. Ada kot?

Tapi aku tak kisah, ada ke takde pemberian untuk ku masa birthday nanti sebab aku rasa dah banyak dia berkorban untuk kami sekeluarga. Bersyukur saje dengan apa yang ada dan alhamdulillah panjang lagi umur ku.........sihat walafiat (walau kekadang terkehel jugak.....biasa la tu), memiliki keluarga besar yang sederhana mewah.

Cuma dalam fikiran ku, apa nak masak nanti. Nak buat kek.........aku tiga orang je. Nak jemput kawan2 makan, tak kena harinya pula. Ishh.....malu la, dah tua2 nak sambut macam tu....tapi......bulan depan gaji suami lambat dapat. Lari bajet.......bahaya ni! Kena jimat2.

Senang cerita, baik aku buat tak tau je........kalau dia ajak keluar makan, ikut je la.....kalau tak pun mungkin dia akan ajak keluar hari minggu nanti. Tengok je la......apa ceritanya....

2 ulasan:

  1. buffday akak lagi dua ari yek...eh...kita lahir sama bulan. bezanya akak punya buffday dua hari lewat dari sha:)

    maybe kena edit posting arinieh:)

    BalasPadam
  2. kan akak dah wish kat sha?

    birthday akak 15hb...sha 12 atau 13hb? bintang kita tak sama kot? akak libra....timbang rasa gitu..hehe..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)