my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Journey 2, The Mysterious Island

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Cuti panjang begini bosan kan kalau tak kemana-mana? Tengok pb ni, orang lain bercuti pergi Melaka, pergi Penang, balik kampung......tapi.....kita orang bercuti kat rumah sendiri je. Rasa frust juga, bukan orang sebelah taknak bawa tapi pb yang tak sihat dari hari Jumaat lagi. Selsema yang teruk sangat. Takpelah, Allah beri sakit ada sebabnya.

Dalam pada selsema tu, sempat juga tengok wayang cerita Journey 2, Mysterious Island. Kesian kat anak, dah la tak kemana2, asyik tv, internet, main bola je.

Best juga cerita ni......lama tak nampak The Rock kat tv sampaikan pb dah lupa nama sebenar dia. Suka tengok gigi dia yang putih dan rata tu. Manis senyuman dia. Paling lawak si bapak perempuan (yg punya helikopter)...tengok la .
Dengan perut boroi, pelat-pelat sikit, slang dia bercakap yang buat kita gelak.


suka sangat dia dapat tengok cerita ni, gelak berdekah-dekah dalam panggung...

8 ulasan:

  1. seronok ye tengok citer tu...nnt nk tengok jugak la...

    BalasPadam
  2. ooo, dah kelua eh... aku pun teringin nak tengok!

    BalasPadam
  3. Tengok poster pun dah taw best tapi ntah bilalah pt pergi tengok, urmmmm

    BalasPadam
  4. sama la kita..cuti x kemana2 pun hehehe..tapi k.zana beh la p jgk tgk
    wayang...hehehe..sesekali layan ank2 kn..bw tgk wayang..beh jgk..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)