my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Projek bakul telor.....kucing...

Salam Sejahtera....

Lepas settle telor pindang, sambung pula buat bekas untuk isi kek lapis yang nak diberi pada ahli keluarga pihak perempuan. Aku cuma sambung kerja2 kakak yang tak sempat habis. Kemudian bila telor pindang dah di keluarkan dari periok, projek untuk isi dalam bekas telor pula.

Masa ni 'abe' kita dah sampai dari Kelantan. Bolehlah dia join sama.....hehe....buat kerja orang perempuan pulak.....Mak saudara dari Johor dan Terengganu pun tiba, jadi kerja ku ringan sikit, boleh tolong kat dapur. Tapi petang tu, sempat juga 'abe' bawak lari aku ke shopping komplek, cari mana yang patut. Iyelah....aku rasa tak sempat nak ke mana2 sebab hari Ahad nak ke Johor pula.



hehe....mak saudara aku tu tak pakai tudung, tu yang ambik gambar kaki dia....

Dalam sibuk2 kehulu kehilir tu, sempat juga aku snap gambar kucing2 kakak yang lebih ramai dari tuan rumah. Kesian.......masa kenduri hari tu, semuanya kena hantar sementara kat pet shop. Nakal mereka2 ni, suka sangat tengok orang buat kerja. Berkeliling kat kaki kita, kalau boleh tolong takpe jugak!!
Si Notti ni pun teringin makan telor pindang........kongsi dgn Kiki, Doly dan sape tah aku lupa, ramai sgt!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)