my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

REHAT seketika!!

Salam Sejahtera....

Hampir 3 minggu aku di Semenanjung dan banyak sangat kisah yang ingin ku kongsikan tapi aku kekurangan masa menulis. Untuk sementara ni aku rasa nak rihat dulu sehingga pulang ke Sabah, aku akan update blog ni.

Bagi teman2 yang rajin berkunjung ke blog ku ini, terima kasih banyak2. Walaupun kalian tidak meninggalkan komen di bawah, aku tak kecil hati sebab aku pun kekadang tak berkesempatan nak melawat korang.

Semoga hari Jumaat ni, perjalanan ku ke Sabah berjalan dengan lancar, tiada halangan. Tak banyak buah tangan yang ku bawa balik selain drp keropok.

Sekian.

2 ulasan:

  1. waaa..
    pantai timur + keropok = ??

    BalasPadam
  2. keropk lekor sedap...semoga selamat tempat yang dituju, insyaallah :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)