my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

PIKO dan santai tepi laut

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Dah hampir seminggu si Piko ni menetap di rumah ku. Tuan dia balik kampong lama, cuti sekolah balik lama sikit. Masa jumpa dua minggu lepas, kecil lagi si Piko ni. Sekarang makin besar aku tengok. Apa taknya, dok dalam tu asyik melantak je........

Piko yang manja....

Aktiviti cuti sekolah ni memang tak menarik sangat. Selain jalan-jalan tepi laut, window shopping kat OneB. Tak boleh outdoor, cuaca panas sangat. Bil letrik kat rumah ni naik beratus walaupun penduduknya tiga orang je.

Lepak kejap tepi laut sementara tunggu shopping kompeks buka. Sebenarnya lepas sarapan pagi kat restoran, terus kesini, style aku kalau dah keluar malas nak balik rumah. Alang2 dah siap elok-elok, kalau balik dulu, memang malas nak bersiap semula.

Anak ku geram je tengok air laut tu. Tapi tak elok kalau mandi laut waktu tengahari. Dah la air laut nampak keruh je.....anak ku pula kulit hitam manis. Tambah berkarat le jadinya kalau berjemor.  Rambut dah le macam anak orang pulau. Panjang dan kering.........ish..budak ni memang malas kalau suruh melaram.

taknak difoto, merajuk tak dapat mandi laut. tengok la rambut dia tu.......

Lepak shopping kompleks pun makan2 je, anak ku letak kat CC, main game. Aku pula cari bahan felt kat kedai Japan (Daiso). Aku suka tengok barangan Japan, cute dan pelik2.

Itu saje cerita seharian ku dengan famili, agak membosankan. Orang yang baca lagi la bosan!! Maaf la ye, takde entry yang best sebab aku taknak la copy paste cerita2 orang lain. Sekali sekala nak kongsi boleh, kalau selalu, hilang la identiti blog ni sebagai blog surirumah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)