my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

AJL

Salam Sejahtera....

Malam ni confirm aku ngadap tv, kan ada Anugerah Juara Lagu. Agak2 siapa yang dapat hadiah lumayan tu? Siapa vokal terbaik? Persembahan terbaik?

Aku agak2 la.......vokal terbaik mungkin Adira af atau Black mentor. Persembahan terbaik tak boleh nak agak, mungkin FT atau Tomok.......band2 indie mungkin bagus, sape tau. Ada yang kata, tahun 2010 ni tahun KRU jadi juara katanya si Shahir. Tapi bagi aku lagu dia tu biasa2 je...(fans Shahir jgn marah naa...)

Aku rasa lagu yang mencabar seperti lagu Berlari oleh Tomok, Faizal Tahir, Adira, Hafiz dan Black kesukaan ku.

Minta2 Black dapat juara lagu tahun ni, walau tak hensem, suara power!! Lagu sedap, tak sakit telinga....

3 ulasan:

  1. thanks for visiting my blog,,
    amiinn,, i hope so,,
    may Allah always give me taufiq n hidayah to make dakwah,,follow ur blog ;)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)