my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Serimuka Labu

Salam Sejahtera....


Apa cerita tempat korang ye? Hujan ke? Aku dengar kat kampung che abe banjir, oghe klate kato.....boh! Nasib baik rumah mak dia tak kena, selamat, alhamdulillah. Kesian pulak kat bekas kakak ipar ku di Rantau sana, asyik mengangkut barang je bila hujung tahun. Masa aku singgah rumah dia dulu pun dah mula letak barang tempat tinggi.

Hari ni, hari rajin aku! Sebabnya.......pagi2 lepas tengok Two Of Us, ke pasar tamu, beli apa yang patut. Balik rumah basuh kasut dan baju sekolah (basuh tangan tu, punya la rajin.....selalu campak dlm mesin je) Lepas tu sambung basuh bilik air pulak. Aku memang pantang kalau bilik air kotor, seminggu mau dua kali aku kerjakan. Lepas masak tengahari, plan buat serimuka labu. Ni pun tertengok kat blog Yatie....sinar kehidupan ku...



Resepi boleh tengok kat blog dia siapa2 yang nak tu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)