my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

signboard

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Maaf la teman2 semua, beberapa hari ni malas betul nak update blog. Macam takde cerita menarik nak di kongsi.
Tadi aku dan suami pergi Karamunsing sekejap, che abe nak beli printer. Tak silap aku, ni printer yang ke 4 atau 5. Bosan betul kalau printer buat hal. Semua kerja tergendala. Aku selalu print resepi je, kalau ok senang juga, tak payah nak menulis dalam buku masak aku yang dah 'kusam' tu. Apa taknya, kehulu kehilir aku bawa.

Sebenarnya takde apa yang menarik nak cerita hari ni. Cuma tadi, masa pusing2 cari parking kat sana, ternampak signboard ni........


OMG.....biasanya bermaksud 'oh my God'......yang ni lain pula maksudnya...Oh Menarik Gila!! boleh buat header blog tu!!

Satu lagi signboard yang kita orang jumpa masa pergi Munok dulu......tau tak apa maknanya?






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)