my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Masih cuti menulis

Assalammualaikum......
Kepada semua sahabat blogger kakpb, harap maaf kerana kakpb sunyi seketika, rasanya lebih sebulan tak update.

Banyak urusan anak kakpb akan bersekolah di Labuan. Nantikan kunjungan kakpb diblog kalian.

Jumpa lagi, insyaAllah.

7 ulasan:

  1. salam singgah cni..")

    betul laa, musim sekolah dah nak bermula..pastinya sibuk..

    BalasPadam
  2. Semoga segala urusan dipermudahkanNya...

    BalasPadam
  3. rindulaa nnti kak pb kat anak bujang akk tu ye..

    BalasPadam
  4. Tak apa. Nanti ada masa boleh menulis balik kan akak..

    BalasPadam
  5. Selamat Tahun Baru 2015.... semoga tahun ni memberi kebahagiaan untuk kita semua

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)