my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

TUDUNG ONLINE

Sudah menjadi seakan satu trend apabila selebriti berniaga. Jika dahulu, ramai selebriti tempatan menceburkan diri dalam perniagaan F&B atau membuka restoran tetapi kini sudah ramai selebriti wanita yang mengusahakan jenama tudung sendiri. Bagi seorang wanita, rasa bangga jugalah dengan perkembangan ini. Bukan sahaja dapat menarik kaum hawa berhijab dengan fesyen yang cantik, terbaru, malah dapat memberi peluang pada mereka yang berminat untuk berniaga. Jom kita lihat selebriti tanah air dengan Koleksi Tudung Online mereka yang tersendiri.



Jenama tudung terkini di online paling popular atau trending adalah koleksi instant shawl Naelofar Hijab yang diusahakan oleh selebriti cantik manis, Neelofa. Jenama yang telah menjadi fenomena dan menaikkan lagi nama Neelofa di awal kemunculannya ini, paling digemari di Malaysia. Kualiti tudung yang ditawarkan memang terbaik, tidak dapat disangkal lagi memang citarasa Neelofa.



Majestic Love Instant ShawlMajestic Love Instant Shawl

Majestic Love Instant Shawl

Majestic Love Instant Shawl





Selain Neelofa, Emma Maembong tidak kurang hebat dengan menawarkan pelbagai rekaan  tudung online yang trendi dibawah jenama tudung beliau iaitu Hijab by Emma Maembong. Bukan rekaan instant shawl sahaja, Emma turut menyediakan beberapa rekaan shawl yang lain dengan harga yang berpatutan.




















Selebriti seterusnya. penyanyi dan pengacara Heliza Helmi yang cukup terkenal dengan penampilannya yang sopan. Heliza juga mengusahakan jenama pakaian Muslimah iaitu Falah Abiyana yang turut menawarkan koleksi tudung online yang cukup menarik.






Hasil carian imej untuk falah abiyana heliza helmi


Layari laman web ZALORA atau download aplikasi di handphone anda....

7 ulasan:

  1. Selalu kita tengok orang pakai cantik, tapi bila kita cuba macam tak kena pulak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu makcik, org tu cantik,apa letak pun man

      Hehe.....serikandi kan muda lg, boleh cuba tu....

      Padam
  2. Saya ikuti perkembangan fesyen berhijab tapi cuma pakai yang sesuai dan selesa saja... he he hee.... kadang2 banyak2 fesyen nampak serabut pulak!

    BalasPadam
  3. Ulasan ttg hijab yg bagus ! Thumbs up ! mungkin boleh buat ulasan ttg supplemen pula lps ni :) fitandfabulousdotcom.com

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)