my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kek hitam manis


Lama tak buat kek ni. Hari tu tayang kat whatsapp group kawan lama, dia minta resipi. Kakpb pun share la, menjadi juga dia buat. Kek ni memang sesuai untuk mereka yang baru nak belajar buat kek.

Resipi boleh tengok SINI

5 ulasan:

  1. nampak macam kek sarang semut ana panggil ni kak pb hihi :)

    BalasPadam
  2. Makan ramai-ramai sedap ni....he he heee cakap begini sebab selalu kalau buat kek bawa ke tempat kerja, berebut2 makan ngan kawan2 he he heee...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul Amie sb resipi ni mewah keknya

      Padam
    2. ada yg panggil kek gula hangus juga..

      Padam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)