my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

kembali semula

Salam Sejahtera....

Tika ini aku sekeluarga bersama kedua orang tua suami berada di KL lagi. Ada hal keluarga yang perlu di turuti. Letih tak terkata dek menempuh perjalanan yang panjang, tambah pula sesak dengan kenderaan yang masuk ke ibu kota. Bagaimanapun kami selamat sampai semalam petang.

Aku pula di serang batuk yang agak memedihkan tekak. Ini semua penangan makan buah manggis dan durian agaknya. Sedap punya pasal, sakit tolak tepi.......lengan kanan ku pula, ntah kenapa sakit seperti terseliuh. Hari tu dah urut dengan Makngah Jarah kat kampung sana. Rasa nak keluar air mata ni masa dia urut satu badan ku. Maklum la......aku tak pernah berurut sebelum ni, biasa urut kaki je.....

Sepanjang masa cuti sekolah ni, aku belum betul-betul dapat bercuti dengan sebenar2nya. Mungkin selepas pulang ke Sabah nanti, baru dapat plan kemana nak bersantai. Mungkin nak ke Kudat? Harap-harap tiada halangan!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)