my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Pantai berombak!!

Salam Sejahtera....

Sejak bermula cuti sekolah aku dan suami belum ada peluang nak bawa anak mandi manda di pantai atau taman tema. Musim hujan tempohari tak berkesempatan kemana-mana.

Beberapa hari ni cuaca elok je. Aku tiga beranak dan dua orang adik ipar cadang mandi di Melawi. Tapi hampa kerana ombak besar. Tak berani nak benarkan Aziz mandi di situ.


Ombak besar petang tadi, jadi kami hanya datang beberapa minit je, kemudian tukar plan ke Pantai Irama pula.



Rupanya sama je di Pantai Irama, ombak besar juga. Akhirnya terpaksa kami melepaskan Aziz mandi sendirian. Baju yang aku bawa sia-sia saja kerana orang terlampau ramai di situ, tak seronok pula nak mandi. Tak apa la, sekadar nak lepaskan keinginan anak mandi laut. Sambil makan keropok tepi pantai, mata ku tak lepas memandang Aziz, takut hanyut di bawa ombak. Minta di jauhkan......




Akhir sekali, ini saje yang kami mampu lakukan, lepak-lepak dan makan-makan. Hemm.....tak pergi pun takpe rasanya.

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum!!!
    hamboi!! seronok makan angin nampak! :D

    BalasPadam
  2. salam,
    lama cuti kak zana?? seronok ya.

    Olin @kelor: try blog baru

    BalasPadam
  3. DNA....
    wslm...takde maknanya, seronok terpaksa tu sb anak yg nak mandi2, kita tgk je...

    BalasPadam
  4. Olin..
    wslm, lama tak lama, sampai 27hb Dis. baru balik Sabah..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)