my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Gambar raya dua keluarga

Salam Sejahtera....

Baru ni aku dapat kembali berblog........ni pun sebab setengah famili sebelah suami dah bertolak pulang ke KL, Johor dan Trengganu. Tinggal kami sekeluarga di kampung dan adik ipar yang akan bertolak esok pulang ke Kedah.

Macam2 kisah yang aku dapat dari emak, kakak dan ipar duai tapi aku tak dapat kongsi di sini. Ada suka dan duka........yang penting aku tau mak happy sangat tahun ni walau tak sepenuhnya.

Sekarang ni kami masih di kampung, apa kisah rumah ku di Sabah agaknya? Rindu pula kat Tok K yang ku tinggalkan bersama jiran sebelah.

Apa2 pun........layan dulu slide show di atas ye.......sambung update kemudian nanti.

5 ulasan:

  1. Hehe ..cantik peti tv tu ...

    Puan Zana yang bertudung hijau kuning tu ker ....

    Meriah bergambar nih raya-raya ... buat kenang-kenangan ...

    BalasPadam
  2. selamat hari raya...
    bile la kak zana nak balik nieh yee...
    rasa macam tgk tv zaman dulu2:)

    BalasPadam
  3. Razif....agak2 dlm ramai2 tu sape paling glamer?

    Memang raya tahun ni paling best sebab dapat berkumpul ramai2 dan abadikan bersama sbg kenangan.

    BalasPadam
  4. cheryna....selamat hari raya...dah balik ni, baru je sampai.

    BalasPadam
  5. Salam Kak Zana.. suke kite tgk gambar raya famili kak zana tue... yg bergambar ramai2 tue.. besarnye famili akak... mesti meriah tue :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)