my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Pantai Irama dan keropok lekor

Salam Sejahtera....


beli layang2 bawa pulang ke Sabah

Sabtu lepas aku dan suami sempat juga ke Pantai Irama selepas membeli keropok di Kampung Pachakan berhampiran dengan Besut (kalau tak silap). Ikutkan hati kami suami isteri memang malas nak menyinggah persekitaran pantai dengan keadaan cuaca yang kurang elok. Tambahan pula suami ku sakit2 perut dari semalamnya.

Tapi kerana anak ku yang tak boleh sabar nak mandi laut tu..........kami turutkan juga......lebih kurang setengah jam biarkan dia mandi manda sendirian (aku dan suami hanya memerhati dari jauh je).


Orang ramai petang Sabtu tu sampai aku dan suami takde mood nak lama2



air laut keruh......tapi budak2 peduli apa? yang penting mereka happy




Setiap kali pulang ke Kelantan, kami kerap membeli keropok lekor untuk di bawa pulang dan diberi kepada jiran2 atau saudara mara. Hanya itu yang kami mampu berikan........

5 ulasan:

  1. nie kropok besar gumok ke kropok yg kecik pendek2 tuh?
    sha suka yg kecik tuh...rebus dan makan...boleh habis 10 batang sorang2:)

    BalasPadam
  2. kita beli kepok yg beso tuh!! nak bg jiran2, potong...pas tu goreng..

    akak pun suka kepok losong tu, beli wat mkn dlm keta je..

    BalasPadam
  3. kalau kat besut tu ... dekat-dekat situ ada kopok losong yg kecil2 sikit ... sedap juga kopok kat situ ...

    Kalau kat kelantan selalu pi beli dekat K-shoppe dekat jalan menghala ke PCB ....

    Dah kembali ke Sabah dah kerr Puan ..?

    BalasPadam
  4. Ramainye org.. semua nk berpiknik lepas raya la ni..hehe

    BalasPadam
  5. Ijan....tu yg takde mood nak pi pantai sb terlalu ramai org. Kelantan mmg mcm tu bila cuti raya.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)