my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Jasad disini, hati disana!!

Salam Sejahtera....

Ketika ini kami sekeluarga sudah pun berada di Kelantan. Tempohari bermalam di rumah mak aku dan semalam di rumah kakak. Sejak sampai, cuaca sentiasa mendung. Seronok sikit sebab ketika di Sabah, aku rasa cuaca terlalu panas. Tidur mesti nak beraircond. Hinggakan bil letrik kami melambung RM170 bulan lepas. Kes parah ni...........

Cuma yang buat aku runsing ketika nak balik ke KL nanti menaiki kereta. Harap2 takde masalah dalam perjalanan. Maklum la.......musim banjir sekarang ni......sana sini aku tengok air melimpah ruah. Nasib baik rumah mak mertua aku tak pernah di naiki air. Alhamdulillah....


Ni foto yang aku snap dari dalam kapalterbang. Kelihatan air di mana2 saje, bersatu dengan air laut.



Sebenarnya takde mood nak update blog dalam beberapa hari ni. Hati asyik teringat kat Tok K aku tu........kesian dia.....ntah apa orang buat kat dia, aku tak nampak. Harap2 takde gangguan dari bebudak nakal.

3 ulasan:

  1. selamat pulang ke kampung ya...

    * kalau kita ada belaan, itulah masalahnya... bila terpaksa ditinggalkan...

    BalasPadam
  2. Kak zana.. Tgk pic banjir dr atas flight tu tringat ms hr kt blik..hr yg sama kn? Kmi smpi dlm kul 4.00ptg..mendung & hujan renyai2.. Dpn rumah&dpur naik air..huhu,sgguh dugaan blik kg..kain baju pn lmbt kering^_^ ..

    Hmm..insya Allah tok k takkan apa2.. Jgn kak xlalu mkn sudah..^_^

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)