my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

apa ada Gaya Street?

Salam Sejahtera....

Cuti 3 hari pergi mana? Pulau? Hotel? oh tidak!! akak melepak kat rumah membesarkan tubuh badan yang semakin menjadi-jadi. Faham2 je la kalau dok rumah, keluar masuk bilik, tengok tv sambil mengunyah makanan. Plan nak pergi mandi2 pun tak menjadi memandangkan cuaca sekejap panas, sekejap mendong. Nasib baik anak tak ingat, kalau tak mau di tuntutnya.

Dah lama tak ke Gaya Street, jadi minggu baru2 ni kami ke sana. Alah.......macam pasar malam kat semenanjung tu......macam2 ada jual terutama batu2 kristal, brooch pelbagai bentuk, anjing dan kucing pun ada jual. Kekadang saja pergi nak tengok2 je, kalau berkenan.......beli......abe akak belikan topi kembang tepi. Kelakar la pulak, tetiba dia nak suruh akak pakai topi kan? Bukan apa, konon2 kalau pergi bercuti mana2 pantai atau pulau, nak suruh bini dia ni pakai. Cantik juga pilihan dia, terima kasih la che abe ye!!


Beberapa keping gambar je sempat snap. Setiap kali pergi mesti bergambar sampaikan kena tegur dengan che abe......sudah2 la tu....
Kalau nak kata kat sini murah, tak juga. Tapi pelancong2 memang wajib turun sini. Bagi akak sekeluarga, tak dapat bercuti tempat2 yang menarik, dapat cuci mata pun jadi la.........sekurang2nya terhibur juga tengok gelagat manusia keliling kita.

2 ulasan:

  1. Salam Zana

    saya mmg suka jln2 kat gaya street tu
    mcm2 ada.part harga, mmg la x murah sgt..cuma suka tgk brg2 yg beraneka..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)