my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Mini Korokke

Salam Sejahtera....

Kali ni akak marathon update blog sebab takut tak sempat nak update bila dah balik semenanjung. Kerja banyak tak buat lagi ni........

Resepi akak ambil dari blog Hana.....boleh tengok resepi dia kat sini http://hanamemories.blogspot.com/2010/11/mini-korokke.html. Terima kasih Hana kerana akak suka sangat makanan ni, sedap dan lembut. Orang takde gigi pun boleh kunyah....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)