my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Menjawap tag lagi


1. Snap the picture of both inner and outer of your purse.

2. Introduce your purse brand, price & where you buy.

3. Take out whatever its inside your purse.

4. Tagged other 7 person.

5. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.


Kena tag lagi dr si lavender pulak.........kali ni pasal purse, seronok ye dapat tengok purse orang? Purse aku murah je, jenama 'timber' kalau tak silap, masa tu offer dalam RM20 (lupa plak...lebih kurang mcm tu la). Beli kat Kajang........memula tu nak beli warna hitam tapi ntah kenapa aku pilih merah pulak last minute. Saje nak tukar selera.........


Dalam purse ni banyak jugak ruang utk simpan kad dan sebagainya tapi aku rimas kalau tebal2. Kena pulak kalau duit syiling tengah lebat.........tak bawak, nak guna pulak........

Apa ada dlm purse aku? tu dia.........my kad, kad nikah, kad touch n go (suami malas nak simpan sb kat sabah ni tak guna kad ni, tu yg dia tolak kat aku..) kad yg putih tu, kad perpustakaan masa di semenanjung. Aku ni suka membaca, buat la kad, konon2 bila free boleh pinjam buku tapi baru 2 kali aku pinjam rasanya.......huhu...masa tak mengizinkan aku selalu ke sana....jadi simpan je la kad sebagai kenangan.
Kad merah tu tak perlu sebenarnya. Tapi ntah kenapa aku sayang nak buang. Itu kad klinik kucing ku si Tomy dulu. Simpan je la......bukan berdosa pun......



Paling penting ada dlm purse ku, gambar waktu aku kecil, satu2nya gambar yg aku ada. Ketika ni aku berusia 2 tahun setengah. Amacam? cute tak? Mak kata kasut ku tu warna merah dan perut ku boroi masa ni......haha.....masa kecik aku memang montel dan montoks!!





Jangan tak percaya! ada RM2 saje dlm purse ku masa ni.......maklum la, purse aku yg sebenarnya kat 'org sebelah' tu. Bab2 duit ni, aku tak kisah sangat. Kalau duit 'dia' dah kering, baru la aku tolong ulur (itu pun duit dia jugak...) Satu lagi, aku suka pakai campak je duit dlm handbag, berterabur gitu.....
Ok....tugasan dah siap.....takde nak tag sape2....
komen pasal member yg 'mengetag':-
apa yg aku tau, dia sekapal dengan ku (org Kajang jugak), nak komen lebih, tak kenal rapat. mcmna pun aku suka tulisan2 dia, ye la org terpelajar kan......



2 ulasan:

  1. Aku kadang sampah pun simpan dalam dompet. Sampah paling banyak resit ATM. Dengar macam orang kaya banyak resit ATM. Sebenarnya ATM aku hanya jadi laluan bayaran/pinjaman kepada pekerja di bawah pengurusan aku.

    BalasPadam
  2. sama mcm dlm purse suami saya. kalau tak pun dia akan campak dlm handbag saya.....tapi 'sampah' ni la yg berguna bila perlukan bukti utk satu2 pekara...betul tak?

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)