my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Mengait lagi bagus!

Apa khabar sahabat kakpb yang dikasihi?

Mood nak update memang kelaut. Entry masakan takde yang menarik pula. Semalam cuba buat kuih talam, hampeh. Kena belajar lagi.

Macam ni....
Mengait lagi best....
Ada tapi nya....
Sudah berapa bulan tak selesai juga...
Benang baru habis satu buku, masuk yang kedua...
Ada lagi dua buku menanti :)

Projek alas meja...
Suka buat sendiri, tahan lama, lain dari yang lain...







11 ulasan:

  1. Larr..baca tajuk, ingatkan ngait buah..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana ada pokok bush kakrose, mangga pun tak berbuah...

      Padam
  2. Ada gak kemahiran mengait... tahniah, :-) Dari dulu minat tp x terbelajar la plak, bleh gtewww kan..

    Salam kenal dari http://kakngahsihat.wordpress.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha.... Bnyk bends nak belajar sampai tak terbelajar

      Padam
  3. sukanya tgk orang mengait. sendiri buat tak reti. hehe.

    BalasPadam
  4. Sy tak pandai mengait.. mmg kagum tgk tgn org mengait cepat sgt.. dan hasilnya mmg cantik sgt.. kagum ok

    BalasPadam
  5. waaa...teringin nak mengait..tapi tangan saya keras..hehehehe...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)