my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Aktiviti membosankan

Memandangkan tiada aktiviti wajib yang boleh ku lakukan, aku turun ke laman rumah untuk mencuci kereta kami yang dah hampir 'karat' pada pandangan ku. Dah lama aku tak buat kerja2 macam ni.........dulu, masa bujang2 aku akan lap kereta 'kancil' ku sebelum ke tempat kerja. Orang perempuan ni (pada aku la) kalau ada harta, dia akan sayang macam dia sayangkan diri dia. Bukan la nak kata orang lelaki tak sayang dengan harta benda mereka, cuma orang perempuan lebih perihatin...........

Tapi.......lepas lap kereta, hujan pun turun...............nasib baik ada bumbung......


Seminggu dua ni aku tak dapat tengok af.........frust jugak ni.....celcom 3G pulak kekadang boleh tapi kerap putus2. Hangin satu badan dibuatnya.........dah la nak memasak tak boleh, tv takde astro........intenet....kejap ada, kejap takde.......
Kat depan rumah tu ada kedai makan (katanya org semenanjung), ada wi-fi.......apa lagi....bila sarapan pagi di sana, kami angkut laptop sekali. Best juga makanan yang di jual di sini......ada nasi dagang, nasi lemak dan lain2. Tapi........kalau hari2 makan di kedai, bosan juga.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)