my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tag dari Angah

Panjang giler TAG dr Angah ni.......macam mana pun saya cuba jawab dengan seikhlas hati ye...


1. Bekas kekasih saya adalah:
alamak......dah tua daaa......mungkin skrg dah berpangkat tinggi....
2. Saya sedang mendengar:
politik....politik....channel astro skrg ni...tp bukan saya yg minat...
3. Mungkin saya patut:
jadi pereka fesyen....ni cita2 masa lps sekolah....la ni, tukang masak je...
4. Saya suka:
membaca, melancong, memasak (wajib) dan juga bergosip dgn adik beradik
5. Sahabat-sahabat baik saya:
hanya kakak dan adik perempuan
6. Saya tak paham:
kenapa orang tak faham kalau kita susah, orang tak percaya?
7. Saya kehilangan:
kasih sayang bapa sejak umur 2 tahun......tp tetap bersyukur masih ada mak...
8. Ramai yang berkata:
saya ni gempal tapi ramai yg kata ok je......ish...dia org tu saje nk ambil hati.
9. Makna nama saya:
apa ye? tp mak beri nama ni sempena sultanah johor dulu...
10. Cinta itu adalah :
pengorbanan.....cinta tak perlu di ucap, kita boleh merasainya...
11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
apa lagi.......membuta la dia tu.....
12. Saya akan cuba :
menggembirakan seseorang walaupun sebenarnya hati saya pedih
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
InsyaAllah BOLEH!!
14. Telefon bimbit saya :
jenama sony ericson.....murah je...yg penting bila terdesak boleh guna, kalau mahal tp takde kredit, watpe....
15. Bila saya terjaga dari tidur :
sama mcm angah.....kalo dah bulat mata ni, ada je benda nak di buat...
16. Saya paling meluat apabila:
orang yg berlagak mewah, ckp tak serupa bikin
17. Pesta / Parti adalah:
tempat muda mudi bergembira, bagi saya.....pesta makan2 boleh la join...
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
kucing saya yg bernama Tam (dah mati), walaupun dia kecil sgt, hitam plak....tp dia cute sgt terutama bila dia merenong kemata saya...
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
dari kecil hingga skrg tetap seronok, tiada satu peringkat umur yg saya tidak gembira menempuhnya....
20. Hari ini :
hari2 fikir nak masak apa? nak diet kononnya....
21. Malam ini saya akan:
aktiviti yg sama.....ngadap tv...intenet jugak...
22. Esok pula saya akan:
kemas barang2 utk pindah rumah
23. Saya betul2 inginkan:
terbang pulang ke semenanjung, jumpa mak, kakak dan adik beradik, rindu nk bergosip nih!!
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
menggelupas plak muka aku ni......
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping komplek utk ibu dan ayah, arked permainan tu....tuk anak....mesti la suka shopping
26. Makanan Barat atau Jepun:
confirm makanan barat, chicken chop la.....segala2nya chop...sushi bedal gak!!
27. Bilik yang terang atau gelap:
kalau terang, rasa panas.....gelap, takut plak.....suka terang la...
28. Makanan segera adalah:
untuk org malas masak
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
sms pagi ni utk cikgu anak saya....."dah seminggu lebih, tak siap lagi ke jadual sekolah?"
30. Siapa yang anda nak TAG?
tak penah TAG sape2 setakat ni.......kali ni nak tag....LAVENDER, andiza, yanie dan oldmanla....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)