my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Belajar.... Online image editor


Beberapa hari ni aku asyik menggodeh komputer. Dah lama nak mencuba edit gambar dan letakan nama atau apa2 saje. Terima kasih kat Andiza kerana perihatin dengan masalah ku. Dulu belajar komputer tak katam, ni la jadinya!!

Bagaimanapun aku masih belum mahir menggunakannya. Lihatlah hasil yang aku buat tu, masih belum memuaskan hati lagi.



Macamana cikgu ANDIZA? Nak bagi berapa markah ni? Tak reti lagi nak adjust benda2 ni.......main belasah je........

4 ulasan:

  1. tak pe kakzan...selalu belajar bukan trus pandai..kne slow-slow..kalau boleh akak godek je menu-menu yang ada tu lepas tu tingo apa jadi so dari situ aka tau apa kegunaannya..

    hehehe nama kaka zana tu kecil sangat dan kalau boleh pilih warna yang terang dan kakzana cuba cari jenis tulisan..

    BalasPadam
  2. mana url Online image editor tu...nak belajar gak

    BalasPadam
  3. Sifu kena menuntut dgn Andiza...link akak dh bg kt shout box.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)