my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Datok K yang 'manja'!!

Aku kenal 'dia' baru je beberapa bulan lepas. Penakut sebenarnya 'dia' ni. Tapi sebenarnya aku yang takut kat 'dia'............dengan 'misai' yang cute tu semua orang pasti tertawan melihat 'dia'.

Sayangnya 'dia' takde teman untuk menghiburkan hati. Dulu ada 'siti' tapi..............umur tak panjang........kesian dia.......nak buat macam mana kan? Nak cari ganti, mestilah yang 'cun', kalau boleh nak sama padan, sama cantik dan sama comel.....hehe....

Siapa Datuk K itu? tungguuuuuuu........

3 ulasan:

  1. meeeooowwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. cepat la bgtau dato' k mana...
    yg pasti mesti bukan dato' k si siti tu kan....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)