my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

24 jari!!

Salam Sejahtera....



Tu dia.........si Putih tidur bersilang pangkah dengan anaknya. Gambar ni hubby ku ambil semasa di kampung tempohari. Anak Putih ni nakal sikit, maklum le.......baru nak membesar.....kalau makan kat dapur tu, suara dia je menderam. Tak boleh share dengan mak dia.


Masa ambil gambar ni, dia sedar tapi buka mata sebelah je.......lepas tu buat tak tau pulak. Dasar kuat tidur........sedap je menenggek atas mak dia.


Cuba tengok jari kucing ni, banyak kan? Itu la istimewanya............setiap kali balik kampung, dia ni la yang aku belai walaupun aku tak kenal tuan dia. Hari2 melepak kat rumah mertua aku, dah tak ingat rumah sendiri agaknya. Mak pula, selalu hidangkan ikan goreng gaul nasi. Pagi petang mak kasi makan.



Jari kaki dia semuanya ada 12, campur jari tangan jadi 24. Aku suka tengok kalau dia berjalan. Nampak pelik tapi comel........



Ni la tuan punya 24 jari. Kalau tidur atas kusyen rumah mak tu, tak sedarkan diri. Sampaikan di angkat turun ke lantai pun dia tak bangun. Selonggok gitu.........


Balik lagi sekali nanti, aku nak snap gambar anak dia yang nakal tu. Sedondon jari dia dengan mak dia.

3 ulasan:

  1. umi-e kalau entry psl kucing, mesti dia terjah sini.....kan?

    kita tau la umi tu syg sgt dgn kucing....

    BalasPadam
  2. memang angah pon suke kucen..tp angah dah janji tak nak bela kucen lagi.
    especially kucen angah yang comey, montok & pandai di ambil oleh 'org yg kita tak dapat lihat'...huhuhu. memang sedey.....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)