my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Macam comel je!!

 

Sebenarnya kakpb menantikan gambar yang di upload dari S3 ke blog. Entah mana perginya. Mungkin terlepas sudaaa? Geram betul kalau upload gambar kena tunggu lama.

Kita layan dulu gambar si comel Tiger ni. Kucing kakak yang dah agak berusia. Baik, tak banyak songeh macam yang lain. Nak masuk rumah pun sebab nak makan dan minum. Lepas makan dia keluar. Jarang merayap atau tak balik rumah. Kalau jantan memang baik sungguh la.....iye....dia bukan jantan, betina dik!!
Kenapa nama Tiger? Kakak kata masa kecil dulu rupa jantan dia ni. Mana nak tau kan.....tetiba besar tak nampak pula 'bendalah tu' sebab bulu dia lebat.....haha....gasak la nama Tiger.

Oh ye....lepas ni kalau ternampak entry kakpb yang belum ada ayat-ayat dalam blog ni, sah-sah tersilap tekan. Nanti kakpb edit balik. Ok semua, selamat bertugas dan salam jumaat yang mulia.

2 ulasan:

  1. Nampak manja betul Tiger ni Zana. Bulu pun lebat lagi.

    BalasPadam
  2. ni adik beradik garfield ke kak? comellllllll

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)