my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Bersua kembali..

Assalammualaikum.....

Wah...lama sungguh kakpb tak update blog, ada yang rindu tak? hehe...perasan orang rindu...tak apa la kalau tak rindu pun. Kakpb yang rindukan korang kot. Minta maaf ler mana yang selalu datang bertandang kerumah ni tapi sunyi sepi je. Puan blog cuti sakan, maklum ler....isteri cikgu katakan!!

Selama bercuti lebih kurang 3 minggu dari awal Disember hingga ke 30hb Disember, banyak peristiwa yang berlaku. Entah ingat ke tidak nak update. Sebenarnya rancang nak balik awal, tapi cikgu fahmi tak confirmkan tiket balik, terkial-kial kau bila dah dekat Krismas baru nak pergi MAS. Padan muka kita orang. Akhirnya dapat tiket pada 26hb balik KL dari Kelantan dan 30hb balik KK. Legaaaaa.....

Cuti panjang takde yang menarik sangat. Letih, demam selsema, musim hujan (takde banjir kampung cikgu). Ada juga jalan-jalan ke Singapore, rumah pakngah kakpb. Nanti kakpb upload gambar sambil story sikit2. Lepas tu pergi Trengganu dan last sekali ke Sunway Lagoon. Gambar belum diupload ke komputer, ni yang malas ni....

Ok lah....setakat ni dulu. Kakpb akan update seperti biasa lepas ni. Bye!!

11 ulasan:

  1. Bejalan sakan tu...mmg part yg best la kak...bila lg ye tak...😊

    BalasPadam
  2. Selamat tahun baru.. salam ukhwah 2014.. :)

    BalasPadam
  3. Akak,Selamat tahun baru. Bersemangat degan azam baru.

    BalasPadam
  4. salam kenal sis..
    bercuti sakan ya nampaknya :)

    BalasPadam
  5. slmt tahun baru 2014 kak...kita pun dah lama x on9..baru warm up..huhu

    BalasPadam
  6. Ni baru betul cuti cuti namanya PB....setiap pelusuk diterjah....hehe....balik sure penatkan kedai dobi tu

    BalasPadam
  7. Assallamualaikum kak Zana..

    Kak, Nadz pun baru mula nk update2 blog semula. Lagi sakan bercuti dekat setahun juga tahun lepas..
    Wah best betul akak bercuti..dari KK ke semenanjung, dari utara ke selatan ke pantan timur..perghhh...merata jalan ye... Best gak kan jadi isteri cikgu sekolah. Cuti akhir tahunnya panjang dan sama dgn cuti sekolah anak2..hihiiii..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)