my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Burger Malaysia


Dulu......masa belum pandai buat burger malaysia ni, aku dan suami tak pernah miss beli kuih ni kat kedai bawah. Entah kenapa, tiba-tiba orang yang jual tu tak buat lagi. Frust betul aku dan suami. Aku tekad.....nak cuba buat kuih ni, akhirnya aku jumpa di My Resipi. Lupa pula nama penyumbang resipi ni.....macamana pun aku nak berterima kasih kat dia sebab sekarang aku dah terror menguli burger ni.....hinggakan aku dapat pujian daripada kawan-kawan suami yang membeli.

2 ulasan:

  1. sedap tau beger malaysia nih, nak2 lg yg indi sardin,.. sedapnye..

    kak, slmt bertemu di alam maya, ada masa rajin2 lah singgah di blog lin ek..

    BalasPadam
  2. nak rasa....dtg la uma akak...
    insyaAllah lin jika ada masa. lin ni cikgu ye?

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)