my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Cikgu order karipap kentang

panas lagi, baru goreng

Semalam tak berkesempatan nak update kisah ku dirumah kakak hari tu. Sebab ada panggilan drp cikgu sekolah suami, minta buatkan karipap 150 keping. Aduh mak.........kelam kabut aku dibuatnya...........stock takde dlm peti ais. Sejak balik dari kampung, aku kurang masa nak buat karipap frozen. Ada saje hal nak kesana kemari.

Pukul 4 pagi aku dah mengelim karipap. Suami bagun gak tapi..............tengok bola.........
Siap juga karipap tu dlm pukul 9 pagi. Lega rasanya.......fuhh.....lepas suami pergi sekolah, aku pun tarik bantal...........meredakan otot yg lenguh!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)