my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tak sihat.......

24hb Oct..........
Semalam aku rasa macam nak demam..........asyik bersin je sepanjang hari. Bagaimanapun kerja rumah tetap berjalan spt biasa. Kena pula kakak order kuih pukul 10 malam. Nak taknak, kena gorengkan juga......nasib baik dah ada dalam peti ais.

Cuti Deepavali ni belum ada tujuan nak kemana. Sebelum ni suami cadang nak 'beraya' di Johor Baru tapi memandangkan bajet 'ciput' bulan ni, aku cadang kita pergi yang dekat aje.......

Oh ye.......aku berterima kasih pada adik ku si melurr..........kalau tak......cbox aku ni kat situ la duduknya. Almaklum la.......baru nak belajar, dulu-dulu kursus computer tak tamat.....ni la jadinya!!

2 ulasan:

  1. salam kak fb sayang..
    tahniah..
    usaha tangga jaya..
    pasni leh la solak cantik2 blog akak ni ya..

    BalasPadam
  2. usaha kita berdua ni.......
    mkn masa gak nk blaja ni semua, maklum le....dah senja....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)