my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tomy dan hamster


Kalau dulu ada kucing lain dalam rumah, mesti Tomy merajuk. Tapi bila Kiki dan Harry masuk kerumah kami selepas hari raya tempohari, dia tak kisah pun. Tak dengar suara dia menderam..........agaknya dia tengok spesis lain dari dia kot......

2 ulasan:

  1. salam... kak fibie... faiz ni... Amboi... kucing nama Tomy.. he he he... Tomy tu tunggu masa je kot kak fibie... tau tau nanti kena ngap jer hamster tu nanti...

    BalasPadam
  2. tu la faiz....dia berlakon baik je tu......
    Tomy ni tak makan benda2 mcm tu. Dia suka sayur, buah2an. Ikan langsung tak kisah....apa lagi ayam....bagus tak? Balik dari pasar, takyah sibuk2 nk simpan ikan....Tomy wat dek je....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)