my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bagus ke?

Salam Sejahtera....



Pagi ni (Khamis) kami sarapan pagi di McDonald tanpa anak. Sorry Aziz, kalau tau.....abis la aku dgn ayah dia. Walaupun kami makan sedap, hati tetap teringat kat anak (pergi mcD lepas hantar dia sekolah). Ayah dia kata esok hari Jumaat, sebelum ambil dia di sekolah, boleh la kita tapau untuk dia.

Saje je aku buat tajuk tu. Sebenarnya sendiri pun dah tau bagus ke tak sarapan pagi dengan burger dan telor. Aku tak makan pun takpe cuma aku suka sangat Harsh Brown. Kekadang beli kat supermarket konon nak suruh anak makan tapi ibu dia yang bedal........huhu....patut la ibu 'sihat'!

Sebenarnya bukan selalu makan pagi di McD ni, sekali sekala je. Itu pun sebab mood bosan sudah mari. Kalau ikutkan hati, makan kat luar ni bukan sedap mana pun. Macam hari tu, kami makan malam di satu restoran. Order nasi goreng pataya dengan mihun tomyam. Nasi goreng tu untuk Aziz, sah2 dia taknak sayur, suruh letak seafood.....haram...diletaknya ayam. Aku punya tomyam, punyalah masam.....masa datang dulu2 ok je. Agaknya tukang masak tukar2 orang kot? Air teh o ayah dia tawar hebeh. Aku punya lemon, suruh letak asam boi.....haram....gula kedekut! Sudahnya balik rumah, kita orang berebut buka peti ais. Lagi sedap sendiri punya. Kau nak sekilo gula pun takde sape larang......ni yang bahaya bila buat sendiri, boleh kencing manis beb!

So, moral of the story.....lebih baik makan dirumah dari makan di luar. Tapi kan......sekali sekala aku nak juga di layan....sape nak layan ek? lu fikir la sendiri zana oii!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)