my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kundasang lagi..

Salam Sejahtera....

Baru2 ni adik ipar ku datang bercuti 3 hari di sini. Jadi, tentulah menjadi tanggungjawab kami membawa dia suami isteri bersiar2 sekitar KK. Nampak gayanya, dua minggu berturut2 kami ke Kundasang. Tapi kali ni kami tak tidur, cuma jalan2 sambil ambil foto saja.

Walaupun dah berkali2 datang sini, baru ni la aku sempat bergambar kat papan tanda ni....suasana pagi tu sejuk sangat sebab sekarang ni kan musim hujan. Boleh dikatakan setiap hari hujan petang. Bagaimanapun kami sempat bergambar2 untuk kenangan.

Tengahari kami dah bertolak pulang, tak larat nak jalan2 lagi dah. Ikutkan hati aku malas nak ikut, tapi nanti di kata tak sudi layan tetamu pula. Maklum la, baru minggu lepas pergi Kundasang.

Aku rasa pembaca blog aku pun bosan kalau baca cerita yang sama, jadi aku tutup cerita sampai sini. Gambar2 ada di facebook.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)