my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Jersey Rantau Panjang

Semalam, kami kan tak pergi Perak, pengkebumian tok saudara hubby. Jadi, terlanjur ada kereta dan masa, kami ke Rantau Panjang untuk mencari jersey bola anak dan anak-anak saudara. Cuaca panas yang amat.......lepas satu jam, tak boleh tahan dah. Kakpb ajak balik.

Dapat beberapa helai jersey Liverpool dan M.U. Cantik dan murah. Kakpb pun beli juga, tapi tudung laa...orang tak ramai sangat sebab hari kerja. Keluar dari Rantau, mata cikgu fahmi melilau tengok tepi-tepi jalan. Haus katanya........dia beli air ni...


Suka ke minum air tuak? errr...tekak kakpb tak boleh telan ler....dah cuba beberapa kali, daripada bulan puasa dulu-dulu, memang tak sesuai dengan jiwa!!


Busy memilih jersey, malas nak join.....

nota kakpb: dah lama tak check nuffnang, tengok2 ada keyword 'akak gian', hahaha....apa daaa!!!

6 ulasan:

  1. Air tuak.. Erk tak pernah minum.. Pasal keyword memang kadang2 pelik2 je yang masuk ke blog kita..

    Al-Fatihah untuk arwah atok saudara suami akak tu.. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman.

    BalasPadam
  2. al fatihah wt atok sdara akk tu jgk..jersy ank zila paling minat tue..air tue pulak mmg x pernah lg zila cuba..rasanya x pandai jgk nk minum..he hhe

    BalasPadam
  3. peminat MU jugak ye..hheehehe

    BalasPadam
  4. Lama dh tak pergi rantau panjang, kalo dulu2 asal blk kampung wajip pg heheh. Baju2 kat situ murah2 bila org tak ramai, kalo pg masa org ramai kita minta tawar pun diorg tak layan.

    Air tuak minum sikit ok la, rasanya manis n perit sikit

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)