my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Man of Steel



Review: Man of Steel

Korang dah tengok? Kakpb tak plan dan tak minat cerita macam ni, ye laa....bukan standard kita yang dah otai ni. Tapi anak bujang kakpb yang soksek dengan ayah dia, nak sangat tengok. Sudahnya dia orang senyap2 booking tiket online, show pukul 12 tengahari, sabtu lepas. Terpaksalah pergi.....

Kalau dah P13 tu memang ceritanya sesuai untuk kanak-kanak. Mata kakpb ni boleh kan terpejam masa dalam panggong. Cerita fantasi rekaan begini bukan pilihan kakpb. Aziz bisik, ibu...heronya handsome kan? Tapi bila dah pakai baju superman tu, dah tak handsome pada kakpb...haha...ntah kenapa. Agaknya kena pakai underwear kat luar kot baru nampak handsome. Ish...mengarut je kan?

Mungkin kalau kurangkan fantasi di dunia lain selain daripada bumi, akan lebih menarik. Tapi...rekaan beginilah yang orang suka agaknya.

nota kakpb: layan je kehendak anak walau tak minat

6 ulasan:

  1. salam kak pb..

    bestnya tengok movie..saya lama sudah x pg panggung..

    BalasPadam
  2. KY suka lah juga tengok citer mcm ni, tapi lebih suka cerita lawan pedang, mcm LOTR

    BalasPadam
  3. samalah dgn liza kak zana, tak suka benor ngn citer2 fantasi ni..kadang2 tak logic..

    BalasPadam
  4. sy x berapa minat sgt cite2 superhero ni ;-)

    BalasPadam
  5. Jeleslah kak, dpt tgk cite tu!!!

    BalasPadam
  6. Heronya kurang kacak.. ;)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)