my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Aku tak kesah!!

Selamat pagi dan jom kita pergi jogging!!

Aku tak larat nak jogging macam orang lain. Setiap pagi aku cuma jalan pantas atau santai2 je, kena pulak tepi pantai......huhu...hirup udara pagi yang nyaman. Tengok matahari terbit, indahnya alam ini.

Korang jogging mesti pakai sport shoes kan......nike la, power la, adidas la......aku tak. Aku sauk ikut suka je, bukan takde rubber shoes tapi kekadang aku rasa leceh dan lambat. Nak sarung stokin, maklum la dah lama tinggalkan zaman remaja.

Kekadang che abe aku bising suruh beli kasut yang elok sikit untuk kebaikkan kaki ku. Biasalah aku ni kekadang berkira sikit untuk diri sendiri. Sayang pula nak belanja duit orang. Baik beli apa yang patut di dahulukan. Aku takde pun takpe.......aku guna je kasut yang murah ni.......




Tapi kasut ni tak boleh buat larian, tak sesuai langsung. Aku pun kekadang rasa macam tak pakai kasut je, ringan semacam, silap2 boleh terpelecok dibuatnya. Alah! barang murah........tapi selesa......

Kekadang jeles jugak tengok orang lain pakai kasut mahal tapi aku pejam mata je ler.......nak buat macam mana, kita ni hidup kena ikut kemampuan. Tak mampu jangan berlagak nak macam orang berada, betul tak? Hidup bagi ku asal sempurna dah cukup membahagiakan. Syukur dengan nikmat yang kita perolehi sekarang.



Ada orang, bior pape, ase bergayeeeee!! Kamu semua, macamana?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)