my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Layan si comel ni....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Kering idea ni........ntah apa nak tulis....nak cerita aktiviti aku, biasa je. Layan sinetron Indonesia, Bukan Diriku dari isnin hingga jumaat. Panahan Baim Wong la ni........sebelum ni cerita2 dia kat tv aku tak follow sangat. Style aku, kalau dari mula aku tak tengok, aku takkan tengok keseluruhannya. Aku cari kat youtube je mana yang teringin tengok. Katanya Baim datang Malaysia kan? Promosi drama la tu, tahun ni agaknya tahun dia membina nama kot. Sebagai peminat aku harap Baim tidak akan mencipta kontroversi yang 'panas' seperti temannya itu. Kalau ada, minta maaf dong.........

Di sebabkan takde kisah menarik, layan je la foto2 comel yang ada dalam simpanan ku......



yang ni, Smokey namanya, kalau tengok kita makan ikan, dia mesti nak sikit dan cara dia mintak tu yang buat aku gelak sakan. dia main ketok2 meja dengan tangan dia.......haha....cute sangat!!


'Serabai' ni paling nakal, maklum le......budak2 lagi. Kalau terlampau aktif, akan mengeluarkan 'angin' dia yang 'harum' tu.......benci tau!!


'Che Tom' yang nakal ni, susah betul nak ambik gambar dia, tak tau diam. Kesian, selalu jadi mangsa bully oleh Serabai sebab dia yang kecil. Hidung dia tu yang cute!
tengok tu!! samseng betol dia......


paling aku suka gambar bawah ni..........
aku jumpa dia kat satu perhentian R&R, tengah sedap tidor, sampaikan masa aku datang lepak kat dia pun, dia tak larat buka mata. letih sangat kot......


siannya.......tidor hingga pelok tiang? mungkin kelaparan atau kekenyangan........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)