my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tiada bezanya, 2011

Salam Sejahtera....

Dah masuk tahun baru dah, ramai yang update tentang azam tahun baru ni tapi bagi aku tahun berganti tahun tetap sama. Hidup kami sekeluarga seperti biasa. Cuma bersyukur kerana masih bernafas di bumi Allah ini. Dipanjangkan usia, kekal bersama sekeluarga. Bezanya pada anak ku.......makin membesar.......makin matang........kuat makan......banyak permintaan......

Entry kali ni sikit je, nak ucap selamat menyambut tahun baru pada semua blogger yang singgah ke rumah ku ini. Samada suka atau tidak, terima kasih la ye rajin datang walau tak tinggal komen kat blog aku  ni.

Mudahan2an silaturrahim kita tambah erat walau hanya dengan jari kita bertemu.

2 ulasan:

  1. semoga silaturahim sentiasa terjalin dengan ziarah blog yg kosisten dikekalkan..

    BalasPadam
  2. mcm menyindir je? akhir2 ni akak busy la....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)