my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Aku suka....


Setiap Sabtu dan Ahad, aku mesti ke pasar tamu. Biasanya wajib beli nasi lemak untuk anak. Kalau nak buat sendiri pun, sekali sekala ok la.......
Dah lama aku tak beli kuih di sini. Takde yang menepati selera ku. Tambah pula aku tak sihat hari ni.......pening...mata merah pedih....tetiba di satu gerai ni, berkenan pula nak beli kuih ni. Nampak kemas je balutannya dan bersih. Belum pernah makan lagi rasanya. Kalau di Kelantan, kuih ni hampir sama rasa dan rupanya. Cuma di sini balut dengan daun kelapa.
Sedap juga.........aku suka......minggu depan boleh beli lagi ni......
Betul ke nama kuih ni 'jelurut'? kalau silap, tolong betulkan ye......















sign

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)