my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Tandatangan!!

post signature

Aku selalu skoding blog cikgu Fadlah.......banyak faedah yang aku dapat dari sini......(promote nih!!). Bukan Fadlah aje, ramai lagi rakan2 lain yang lebih arif tentang komputer, aku dengan tanpa malu tanyakan macam2 soalan. Kekadang rasa bodoh sangat aku ni........

Tadi....aku cuba buat tandatangan......seharian jugak la ngadap komputer. Dah la 3G kat sini mcm siput lembabnya!! Masalahnya, bila dah dapat signature yang aku nak tu, tang nak save ke photobucket yang aku fail. Susah sangat...........aku save di computer dan upload ke photobucket. Lepas tu......haa...yang ni aku blurr.....asyik tak menjadi je....

Apa pun aku akan cuba lagi hingga berjaya..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)