my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

SELAMAT PANJANG UMUR KAKAK

Pukul 8.30 pagi aku dan suami ambil kakak dan abg ipar di hotel Daya Kinabalu, sarapan di Sembulan. Selesai makan dan sembang2, kami terus hantar mereka pulang ke hotel semula. Rupanya........hari ni mereka nak tukar bilik yang lebih selesa (sebelum ni abg ipar ku tak puas hati bilik yg di booking oleh staff dia). Biliknya lebih besar, selesa dan ditingkat 11. Walaupun tinggal beberapa hari je nak balik, kira ok la tu................takde la sempit macam dulu.

Lepas tolong angkat barang kebilik baru, rupanya ada surprise untuk kakak..........ada kek harijadi......laa...aku pun lupa birthday dia. Sedangkan selama ni aku selalu ingat birthday adik beradik. Dalam lima orang adik beradik ku, aku sorang je bulan october (tu pasal lain skit...hehe..) mereka semua sambut birthday bulan julai.

Sambung balik kisah tadi. Rupanya, dia pun lupa birthday sendiri. Kami berempat pun potong kek dan bergambar untuk kenangan dalam bilik hotel. Aku pula tak bawa kamera. Handphone ada tapi nak save kat komputer tu yg problem sikit. Takpe, nanti aku suruh abg Ramli emailkan.

Di sini........aku nak ucapkan terima kasih banyak2 pada mereka kerana selama mereka disini, aku benar2 gembira. Bukan sebab selalu belanja makan diluar tapi aku ada teman untuk luah segala masalah selama berada di Sabah. Sebelum ni hanya handphone sebagai penghubung, tak puas rasanya.

Akhir sekali...........selamat panjang umur dan murah rezeki pada kakak ku yang tercinta. Moga kehidupan kalian diberkati, di rahmati dan kekal berdua hingga keakhir hayat. Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)