my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Aku di Selangor ni!!

Salam Sejahtera....

Ketika ini aku berada di rumah mak, kami berpisah di KLIA........'dia' pulang ke kampung dia dan aku balik rumah mak. Anak ikut dia sebab taknak ganggu kerja aku yang banyak di rumah kakak. Elok juga.....takde la nanti aku pening kepala bila anak bosan takde kawan sebab sepupu2 dia semua masih bersekolah minggu ni.

Bermula dari hari ni aku tak dapat mengadap komputer setiap hari sebab laptop pada 'abe' nun di sana. Aku pilih nak bawa kamera sebab aku lebih suka ambil foto setiap apa yang aku buat.

Aku minta maaf pada kawan2 yang singgah diblog ku ini sekiranya aku tak berkesempatan membalas pesanan di shoutbox tu. Almaklumlah.....aku ni kejap kat rumah mak, kejap rumah kakak.

Nanti bila semua perkara dah selesai, aku akan pergi rumah korang eh!! Jangan risau, aku janji....insyaAllah.

3 ulasan:

  1. kak long... ooo kak long
    ops silap... hahahaha kak zana d selangor ek.... bila sampai... selangor kat mana....awat x kontek den....

    BalasPadam
  2. salam... wah zana cuti panjang ekkkk

    * nanti blh lah singgah ya *

    BalasPadam
  3. abg long....nk kontek cmne? jemput dtg rmh kakak kat BBBangi, kita makan2 sambil borak.

    kak-e...
    takde no tel dlm hset...mana tah.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)