my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Majlis anak saudara...tetiba ada AKIM....

Kali ni entry aku bukan pasal aku tapi berkisah tentang majlis perkahwinan anak saudara ku (anak kakak yang kedua). Kiranya langkah bendul la dia ni. Abang tak kahwin lagi, adik jalan dulu. Aku dapat gambar2 ni pun dari daddy dia orang yang kebetulan ada kerja di sini, singgah rumah mengejut je.

Hai......dalam diam2 dia ni, kahwin juga. Mudah2an berkekalan hendaknya. Makngah ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU pada korang berdua. Walaupun jauh, makngah tetap rasa kemeriahannya. Cemburu rasanya tak dapat join sama. Nak buat macamana kan? Ni la padahnya kalau tinggal jauh dari keluarga.

Malam tadi tengok gambar yang dah di save ke komputer. Aik?? macam mana gambar 'mamat' ni boleh ada sini haaa? Kat rumah kita pulak tu..........adoiaii.....apa kes dia datang haa?

ni mesti si Edy yang bawa balik ye? amboi Datuk Wan.....dgn kain pelikat lagi...hehe...
terlentok kena peluk dgn Abg Akim ye......Aziz mesti jeles tengok gambar korang ni....Salleh n Arisya

sebahagian barang hantaran masa nikah mereka
sempat mereka bergambar dengan anakanda Sultan Kelantan ketika dia singgah solat di masjid.....dapat hadiah lagi....
 malam berinai
huhu...sedondon je baju maklah dengan ciklon (kakak), aku berkenan dengan baju mak tu (berdiri paling kanan)
Keluarga besar ku, tu pun ada yang takde.......cucu sedara aku tak pernah tengok lagi ni, macamana la agaknya rupa mereka.
Shafiq......nape si pengiring lebih macho dari awak eh? kena makan banyak ni, kecik2 dulu soh makan nasi taknak, asyik roti je.....tengok....kan dah keding badan tu?
Shafiq.....ko kalau duduk kan, mesti terperosok mcm tu.......ish budak ni!
Zam........ko pesan apa kat si Lin tu? jangan bagi petua rumahtangga yang bukan2 pulak!

Senyum simpul daddy dengan mummy ye? dah selamat dah.....nampak ceria je....


Akhir sekali gambar famili pengantin. Tak larat aku nak upload lagi. Walau tak dapat join sama, aku tumpang gembira untuk mereka. 



nota aku: dah lama tak pergi majlis kahwin kat sini!

2 ulasan:

  1. Salam...

    *selamat pengantin baru buat mereka*

    BalasPadam
  2. iyelah umi...terima kasih

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)