my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Dari selatan ke pantai timur.....

Salam Sejahtera....

5.00 am kami dah bertolak pulang ke pantai timur. Pagi kan? macam tu la cik abe aku, kemana2 mesti nak awal pagi..........ye la...dia bawa kereta. Aku cuma bawa sekejap kalau dia ngantok, itu pun anak aku dah bising. Cepat la tukar dengan ayah.....(risau kot ibu dia bawa 80kmj/90kmj...atau tak konfiden dengan kecekapan ibu dia?)

Kami singgah sarapan pagi di area Jemaluang (betul ke? ni first time aku ke Kelantan dari JB, tak pernah lalu kawasan2 ni) Ada juga aku snap gambar tiga empat keping.

First time aku singgah sini, cari apa yg patut dan teruskan perjalanan.
fuhh....sedap betul laichekang ni....aku tak jumpa lagi kat Sabah. Kira lepas dendam balik sini, semua nak makan.

Nasi paprik ayam.......sedap ni, sampai lupa diri kejap la. Konon nak kurangkan nasi tapi termakan jugak. Dah rezeki depan mata, tunggu apa lagi? bedal aje ler....

Kami makan kat kedai sebelum sampai rumah. Alhamdulillah, selamat tiba di Kelantan. Lega.....rasanya taknak lagi ke mana2 lepas ni. Tak larat nak duduk dalam kereta, kalau boleh tidur takpe. Aku tak berani nak tidur kalau cik abe tu drive.......macam pelesit!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)