my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

The A-Team

Salam Sejahtera....

Aku tengok filem The A-Team ni masa kat Penang hari tu. Tengok ramai2 dengan uncle n auntie, adik2 ipar sekali. Mula tu macam malas nak menonton sebab rancang nak ke Batu Feringgi tapi dek kesuntukan masa (dah petang) ikut juga la. Lagi pun orang belanja sekali sekala, apa salahnya kan?


 Masa sekolah dulu, selalu follow siri tv yang popular ni. Suka dengan watak negro tu....dulu la....
Filem ni tak jemu tengok, kebetulan pulak kami nonton betul2 barisan kedua dari depan. Apa lagi? mendongak le semuanya. Nak buat macamana, itu je yang ada. Aku tak pernah duduk depan, ada sikit la sakit tengkok....hihi....lama tak tengok wayang sejak menetap di Sabah, bukan apa......ada cerita yang kita suka, anak taknak tengok. Baik semua2 jangan tengok, baru adil.

The A-Team mempunyai para pelakon yang mantap, jalan cerita yang tak membosankan. Di bintangi oleh Jessica Biel, Bradley Cooper, Liam Neeson, Sharlto Copley dan Quinton 'Rampage' Jackson. Ada lucu, sedih dan keseriusannya.

Siapa yang belum tengok tu, pergilah tonton filem ni. Tak rugi beb!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)