my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kamus idaman...

Salam Sejahtera....

Kalau aku diberi pilihan samada nak guna kamus buku atau kamus elektronik, pasti aku pilih kamus elektronik. Untung budak2 sekarang. Berbagai2 kemudahan disediakan, di cipta untuk menyenangkan mereka.

Sabtu lepas, kami melihat-lihat (jamu mata je, bila nak beli....tunggu dulu) kamus besta ni di One B. Canggih pula nampaknya. Mudah nak guna, tak payah selak buku nak cari makna sesuatu perkataan. Cuma taip je, tak sampai 5 saat, dah terjawab apa yang kita kehendaki. Ada bahasa lain selain daripada bahasa Inggeris.

Hajat hati macam teringin memilikinya. Senang untuk anak belajar guna kamus. Sekarang ni dia guna kamus biasa tu, terkial2 cari makna perkataan. Dah la tulisan kecil, susah nak baca. Nantilah, ada rezeki ayah dia, dapat juga nanti tu. Bagusnya kamus ni boleh bersuara lagi, nak dengar lagu pun boleh.

Sekarang ni kamus Besta sedang promosi produk dia. Walaupun offer, masih beratus lagi harganya. Tapi aku pasti berbaloi kalau memilikinya kerana kamus ni boleh digunakan sehingga anak2 masuk universiti. Tak rugi......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)