my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Notti dan Kiki...

Salam Sejahtera....

Seminggu ni aku tak berapa sihat, asyik selsema dan badan sengal2. Masak pun cincai je.....agaknya keletihan masa cuti dulu, agaknya la.

Bagaimanapun aku nak tayang juga gambar2 yang aku snap hari tu. Bukan gambar apa, gambar kucing2 kat rumah kakak dan rumah mertua. Comel2 mereka ni, kalau dekat dan boleh naik kapalterbang, sah2 aku bawa balik. Tapi susah pulak bila aku cuti balik kampung, sape nak jaga? Aku pun nanti terindu2 kat binatang ni, macam Dato K tu.....asyik kena tinggal je....sian dia.

 Cute si Notti ni......lari sana lari sini, bukan main ligat lagi dia. Tengok la rupa dia tu, nak menggigit je.

Umur macam ni la yang buat orang geram nak main. Adik beradik ada empat ekor tapi dah kena jadi anak angkat sekor, tinggal tiga. Bila aku balik nanti ntah ada ke tidak, tak tau la.

Aktiviti hari2 dia cari bakul dan tidur dalam tu, tak kira bakul kecik ke besar......hehe...comelnya...

Si hitam ni pulak? rupa tak cantik tapi.........ada pulak si jantan yang berkenan. Tau tak? dah ada anak empat tu........tengok rupa ceding je kan? Kalau anak2 dia nak menyusu (anak dah besar, macam Notti tu) sampai tersorong ke dinding si Kiki kerana terlampau kurus. Kakak ku kata dia stress lepas beranak.....hemm..macam kita juga kan......stress nak susukan anak.
Tengok tu.........kalau duduk melepak mesti gitu gayanya. Selesa kot? Bulu tah mana2 gugur.......sian aku nengoknya. Agaknya kena tukar nama kot? Kiki......tukar pada Kikis.....haha.....
Aduss......tak sanggup aku tengok si Kiki ni, makan kuat tapi maintain kurus kering gitu. Baring atas simen pun dah nampak sama je......



nota: mood mengupdate blog skrg terbantut!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)