my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

kesorangan!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Sunyi sepi je kat kampung ni, bunyi unggas pun tah mana2 pergi. Dua beranak tu dah tenggelam di stadium Kota Baru, menyaksikan perlawanan bolasepak Kelantan dengan mana eh? Aduh.....bab2 bola ni memang aku tak ambik port la kata orang muda.

Dua hari lagi kami akan ke KL semula, kali ni naik keretapi. Lama betul aku tak naik keretapi sejak tahun 80an rasanya kali terakhir ke JB. Apakah ada perubahan? Katanya masih seperti dulu.

Alamak, idea ku hilang kejap la.......sambung nanti bila free la yek!! aku berdua je dengan mertua ni, cerita tv pun takde yang menarik, ahhh....tidor la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)