my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Terbang Pulang..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Jika tiada aral melintang, esok pagi kami berlepas ke semenanjung......hehe....macam la nak keluar negeri. Beg baju, laptop, kotak berisi teh sabah, kopi tenom, keropok udang...semua sudah di bungkus rapi. Tinggal satu dua barang yang belum ku kemaskan. Sempat lagi mengadap komputer!

Kali ni pulang bercuti ku tiada tujuan ke mana sebab hubby kena bertugas di Seremban. Kami akan terpisah tiga atau empat hari, aku dan anak balik kampung suami. Dalam fikiran ku tiada apa yang nak ku beli atau cari. Mungkin sehelai dua seluar untuk anak. Aku nak cari baju tidor je.......tu pun kalau sempat.

Paling penting aku tak sabar nak sembang dengan adik dan kakak ku. Mak juga.......nak rasa masakan dia. Doakan kami selamat dalam perjalanan.

2 ulasan:

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)