my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Perut memulas

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Macam mana ni? Hari ni dah khamis, petang nanti dah nak ke KL, naik keretapi pula tu, perut memulas dari semalam lagi. Krak kruk krak kruk.......bunyi perut ku....ubat dah telan, masih sakit lagi. Angin dalam perut agaknya.

Cuti kali ni kat kampung tak berapa nak jalan kemana2. Agaknya aku pun terpengaruh dengan sms yang tersebar, katanya jangan keluar rumah, jangan terdedah dengan aktiviti luar, jangan kena hujan.........kes loji nuklear meletup tempohari.

sambung nanti le, nak sembahyang subuh dulu......

1 ulasan:

  1. dorang cakap yg pasal hujan2 tu x betul..tapi sbgai lgkah bejaga2 x pyh kuar umah..
    take care kak^^

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)